DU GARDIJN VERZUIMMANAGEMENT
INLEIDING
Iedereen die tijdens zijn of haar verzuim niet tevreden is met de manier waarop het verzuim wordt begeleid door iemand die voor du Gardijn Verzuimmanagement werkt kan hiervoor deze klachtenprocedure volgen. Degene wordt hierna de ‘indiener’ genoemd. De klacht kan in dit geval betrekking hebben op de dienstverlening, bijvoorbeeld prestaties, adviezen en beslissingen, gemaakt of genomen door één van onze medewerkers of ingeschakelde medewerkers.
Iedere medewerker kan dus ontvanger van een klacht zijn. Indien een klacht zich voordoet zal dit ten aller tijde eerst door de medewerker zelf worden opgepakt. De medewerker zal proberen de klacht weg te nemen en/of het achterliggende probleem weg te nemen. Indien dit niet voldoende zou zijn dan kan de indiener onderstaande officiële klachtenprocedure volgen.
WIJZE VAN INDIENEN
De officiële klacht kan schriftelijk worden ingediend met eventuele bijlagen via:
Du Gardijn Verzuimmanagement BV
T.a.v. Klachtenafhandeling
Postbus 298
7500 AT ENSCHEDE
Indien de klacht is ingediend zal er binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging worden verzonden met daarin de naam van de klachtenbehandelaar en de geschatte termijn voor een officiële reactie.
KLACHTENBEHANDELING
Voor een goede en zo snel mogelijke afhandeling van de klachten worden onderstaande stappen opgevolgd:
KLACHTEN NIET NAAR WENS AFGEHANDELD
Indien de indiener zich niet kan vinden in de afhandeling van de klacht, dan kan hij dit telefonisch melden bij de behandelaar. De indiener krijgt de mogelijkheid om de klacht toe te lichten waarbij er door de behandelaar wordt bepaald of de klacht opnieuw in behandeling zal worden genomen, hierna wordt er een tweede behandelaar aangewezen door de directeur die bovengenoemde procedure ook zal volgen.
Is er na deze procedure nog geen afhandeling naar tevredenheid van de indiener dan kan de indiener zich in het uiterste geval melden bij de Geschillen commissie Arbodiensten. Dit doet u via OVAL of schriftelijk:
Geschillencommissie Arbodiensten
Postbus 90154
5000 LG TILBURG
De indiener betaald bij het indienen van de vergoeding een bedrag van € 75,- aan de geschillencommissie. Wordt de klacht gegrond verklaard dan krijgt de indiener dit bedrag retour. Bevat de klacht een onenigheid welke is ontstaan over het advies vanuit du Gardijn Verzuimmanagement BV over uw arbeidsongeschiktheid, re-integratie inspanningen of passend werk dan zal de reactie naar de indiener zijn dat in dit geval de klachtenprocedure niet van toepassing is en zal het advies worden gegeven een deskundigenoordeel aan te vragen bij het UWV.
Heeft u vragen over onze klachtenprocedure of de behandeling van uw klacht? Dan kunt u deze mailen naar backoffice@dugardijn.nl.